(Bjuder på denna fina bilden, hade lite roligt när jag tog egopics idag HAHA)
Ja nu är det ju dags för att skriva något om de bloggarna jag läser.
Ja jag kan säga att jag läser inte direkt många!!
Men jag läser några och jag försöker inte skriva på samma "sätt"som de.
De är väldigt bra på att blogga i alla fall.
Sen vet jag inte vilka som har blogg av de som läser min...
Ifall jag ska läsa din så kommentera här nedanför! :)
Och nu kommer jag inte på något mer så... haha.
KraM/Julia
porsefeldt.blogg.se
SvaraRaderamen puckooo!!
SvaraRaderaDu skrev ju inte VILKA bloggar du läser ?! :(
Bara ATT du läser några... huhu...
"Ho, ho.... Santa Clauses coming to town...." På freeedag! :D
Jag e mobbad..........................
Hejdå min maaaaaaaaaaan!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA XDXD
SvaraRaderaBerättade ju varför i skolan ;)
FRUUUUUUUUUUUUU heter det, Puss på rumpan!
Mitt minne e kort... Jag börjar bli gammal...
SvaraRaderaÅren bara springer iväg.. Tänk när man var liten och....
Vafan,jag är bara 15? GOD JUL!
Brubb*
HAHAHAHAHAHAHAH älskar din goa humor damen! ;D
SvaraRadera