Mina stora drömmar har alltid varit att bli sångare eller
skådespelare.
Jag älskar att sjunga och spela gitarr.
Komma på egna låtar,
spela andras låtar och ta olika toner, upp o ner.
Det är typ det enda jag gör när jag sitter hemma!
När jag var mindre spelade vi in flera filmer på 15-45 min typ!
Vi har gjort runt 10 filmer som jag är med i.
Där jag nog regisserade mest.
Riktigt kul är båda grejerna,
men som sagt... Mina drömmar!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar