
(Fina bilder höhö)
Mina föräldrar är bland det bästa som finns just nu.
Innan visste de inte vem jag var, under detta året har de fått veta de.
Genom det så har jag kommit de båda två närmare.
De ställer nästan alltid upp, så otroligt godhjärtade.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja ha andra föräldrar än de här två.
Pappa är ett litet troll och Mamma skrattar roligt,
underbara personligheter också.
De har gett mig så mycket, ett helt liv!
De är två stora förebilder!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar